skip_main skip_menu

Ahoj

Ahoj

identita, pojmenování, architektura interiéru

V projektu Ahoj jsme spolupracovali s developerem a architekty od samého začátku. Vymysleli jsme hravý design, který se skrze milou komunikaci propisuje do interiéru a exteriéru samotné budovy. Název Ahoj odráží způsob, jakým budova komunikuje v kampani, následně s obyvateli projektu, a také se svým sousedem – luxusním projektem Vanguard. Sousedství těchto budov je součástí strategie, protože betonový svět loftů Vanguard doplňuje hravý a barevný svět Ahoj. Vzájemně jsou projekty propojeny i tunelem. Ahoj vyjadřuje přátelskou a otevřenou atmosféru místa. Identita značky je postavena na dynamickém vizuálním jazyku, který spojuje geometrické tvary s výraznou typografií a dává Ahoj hravou osobnost. Tyto živé prvky se neomezují jen na brand – projevují se také v navigačním systému budovy, který vytváří intuitivní a poutavý zážitek pro obyvatele. Kromě strategie a brandingu jsme navrhli také webové stránky, ve spolupráci s architekty design interiérů společných prostor a venkovních prvků budovy, vizuály a tištěné materiály, čímž jsme zajistili jednotnou identitu napříč všemi komunikačními kanály.